snacky snacks logo grønne snacks med god samvittighed

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om vores produkter, bestillinger, levering og meget mere. Vi har samlet informationen, så det er nemt for dig at få svar på det, du søger.


Hvis du ikke finder det, du leder efter, er du velkommen til at kontakte os på info@snackysnacks.dk.

Generelle spørgsmål:

Hvad er Snacky Snacks?

Snacky Snacks gør familiers snacking nemt.

Vi leverer velsmagende snackbokse med nøje udvalgte snacks lige til døren.
Vi sikrer, at du og din familie får et blandet udvalg af snacks 1 gang om måneden, så der altid er lækre og velsmagende snacks lige ved hånden – med god samvittighed.

Snackboksene er mulige at dele med børn (fra 3 år), men vi anbefaler selvfølgelig, at du altid selv vurderer, hvad dit barn kan spise.

Hvad indeholder en snackboks?

En snackboks indeholder et varieret udvalg af snacks i både enkeltstyks og flerpak, af både noget sødt, noget salt noget knasende og noget blødt.

Du finder et udvalg af lækre ‘junk free’ kvalitetssnacks i hver boks fra både små og lidt større producenter. Hver snack er nøje udvalgt til familiers behov for nemhed, velsmag og ofte med et fokus på bæredygtighed og økologi.

Snacksene varierer fra boks fra til boks, så der altid er en forskel i smagene og næringsstofferne.

Vi fokuserer på snacks og produkter som en familie kan forbruge på en måned, så vi undgår spild, og at have købt for mange af én slags der ikke bliver spist og snacksene hober sig op i skabene.

Skal mine snacks opbevares på køl?

Alle vores snacks er udvalgt med det formål at kunne anvendes i madpakken, på kontoret, i tasken eller når man skal på tur. Vores snacks hører derfor oftest under kategorien tørvarer/fødevarer der ikke skal opbevares på køl, før de spises.

Læs altid på varen, hvordan de opbevares bedst.

Kan I tilpasse hver enkelt snackboks?

Desværre er vi endnu ikke helt i stand til at tilpasse snackboksene individuelt. Dette gælder også i forhold til eventuelle fødevareallergier. Ingredienserne til hver snack er angivet på et vedlagt papir, der er inkluderet i din boks.

Men har du særlige ønsker vil vi meget høre det – måske kan vi finde en løsning. 

Vi vil derudover frygtelig gerne lytte til dine gode idéer og feedback, så send os endelig en mail på info@snackysnacks.dk.

Kan man komme med ønsker til nye snacks?

Vi elsker at modtage gode idéer til nye snacks og produkter, eller andre gode tips og snackopskrifter. Vi stræber hele tiden efter at levere den bedste service og de bedste produkter, og er altid åben for feedback og idéer, der kan hjælpe os med at blive bedre.

Vi sætter stor pris på alt, du har på hjertet.

Send gerne dit forslag eller din feedback til info@snackysnacks.dk. 

Om abonnement:

Binder jeg mig til et abonnement?
Det skal være nemt at være en del af Snacky Snacks, og derfor skal du naturligvis ikke bekymre dig om lange bindingsperioder. Selvom vores snackbokse er en abonnementsordning, har vi ingen binding.
Det betyder, at du til enhver tid kan vælge at stoppe dit abonnement. Du kan opsige dit abonnement under min konto. En opsigelse skal dog helst ske inden d. 25 i indeværende måned, så vi ikke når at sende en boks afsted der opsiges under leveringsperioden.
Hvornår sender I første snackboks efter jeg har bestilt?

Vi afsender alle snackbokse 1-3 dage efter bestilling. Derefter afsender vi dine kommende snackbokse i starten af hver måned. 

Obs: Bestiller du din snackboks efter d. 25 i måneden, vil din første boks dog 'først' blive afsendt i starten af den næste måned.

Vær opmærksom på at rammer de første dage i måneden, en helligdag eller en weekend afsendes boksene næstkommende hverdag.

Hvornår modtager jeg min næste snackboks?

Din næste snackboks afsendes i starten af den kommende måned.

Vær opmærksom på at rammer de første dage i måneden, en helligdag eller en weekend afsendes boksene næstkommende hverdag.

Vi afsender alle snackbokse med dao, som er 2-4 dage om at levere boksen til dig. Modtager du ikke din boks, bedes du hurtigst muligt kontakte os.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Øv… Vi er kede af du tænker på at opsige dit abonnement.
Ønsker du ikke at modtage flere snackbokse, så stopper du nemt dit abonnement selv, ved at logge ind på din konto lige her.


OBS!
Har du fået snacks før d. 1/1-2024?

Vær opmærksom på at vi hos Snacky Snacks har fået nyt abonnementssystem, hvilket betyder at abonnenter der har fået snackboks FØR d.1 januar 2024, blot skal udfylde denne formular, for opsigelse.

Hvornår trækker I betalingen for mine snacks?

Når du køber en snackboks, tilmelder du dig ’automatisk betaling’ med dit kreditkort.
Der kan derfor i checkout står 0,00 kr, da pengene ikke trækkes med det samme.

Vi trækker først betaling ved afsendelse af dine varer.

Om din konto:

Hvor kan jeg ændre mine profil- og kontooplysninger?
Under min konto har du overblik over dine ordre, informationer og dine betalinger. 
Skal du ændre i dine profil- eller leveringsoplysninger, bedes du kontakte os på info@snackysnacks.dk

Oplever du problemer, eller har du spørgsmål kan du altid kontakte os.
Kan jeg ændre mine betalingsoplysninger?

Ja! Når du logger ind på min konto kan du opdatere dine betalingsinformationer.

Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

Du kan ændre din leveringsadresse ved at skrive til os på info@snackysnacks.dk

Vær opmærksom på at hvis du skifter adresse, skal det ske i passende tid, inden den næste snackboks udsendes.
Har du brug for hjælp, kan du skrive en mail til os på info@snackysnacks.dk.

FRI FRAGT

Ved køb over 399,- eller som medlem

JUNK-FREE

Snacks med god samvittighed

FAMILIEVENLIGT

Snacks til hele familien